Beseda na bystrickom OŠG

01.05.2016 17:04

Turné po školách 2016... Prvú a druhú hodinu som 18.4. strávila na bystrickom OŠG, kde som najskôr besedovala s ôsmakmi a potom s rovesníkmi, prvákmi. Na prvú besedu som kvôli môjej hlúposti a ranným kolónam chvíľku meškala a preto som sa v tom zhone a strese nemohla nijako pripraviť - čo sa však teraz s odstupom dá brať ako pozitívum: pred ôsmakov som skočila hlavou napred a všetko čo zo mňa išlo, bolo spontánne a priamo zo srdca. Ďakujem aj špeciálnym hosťom, Marekovi Vojníkovi a Simone Bertoncello, za ich podporu, milé slová a aj krásnu kyticu tulipánov... :) Decká boli skvelé, zapájali sa a nad svojimi odpoveďami skutočne uvažovali, takže aj ja sama som sa čosi podozvedala.
Po päťminútovej prestávke ma čakala veľká výzva - prváci, konkrétne športová trieda 1.B... Na prípravu opäť nebolo veľa času, takže to zo mňa išlo akoby samo od seba a...som rada :) Študenti, či už ôsmaci alebo prváci, vytvorili výnimočnú atmosféru, v ktorej sa mi s nimi dobre pracovalo - chcem sa im všetkým veľmi poďakovať za spoluprácu, pekné slová, odpovede, pozornosť a dúfam, že im tieto besedy niečo dali - motiváciu, inšpiráciu...a držím im palce v plnení ich krásnych, veľkých snov! Ďalšie ďakujem patrí Dáške Mellovej, mojej duševnej opore a taktiež pani profesorke Maťušovej za jej záujem a milé slová...

Viac fotiek nájdete vo fotogalérii!