Grant Talenty Novej Európy

17.03.2016 18:35

Môj pobyt v Bratislave trval ešte jeden deň - v utorok, 8. 3. 2016, som v Radošinskom naivnom divadle v rámci grantového programu Talenty Novej Európy, obhajovala svoju žiadosť o grant. Pred porotou som hovorila o svojom živote, snoch, cieľoch, o besedách, knižke, zážitkoch, vďake, Svetielku nádeje a skvelých ľuďoch, ktorých na svojej ceste životom stretávam. Výsledky grantu ešte nie sú známe, ale dúfam, že všetko dobre dopadlo :) Tak teda, držte mi, prosím, palce!

Po dvoch krásnych, aj keď trošku náročných dňoch, využila som minulotýždňovú stredu na doliečenie a posledné dva dni som strávila so školou na Donovaloch, kde prebiehal lyžiarsky výcvik. Škola je znovu v plnom prúde, ale okrem nej a tréningom sa, samozrejme, aj písaniu. Všetkým priateľom a čitateľom teda posielam z Bystrice úsmev a entuziazmus do ďalších dní - aspoň po fotke :)